Thursday 3 January 2013

Fresh and New ::: New in !

Su naujaisiais metais, mieli skaitytojai! Tikiuosi, kad su naujais metais baigėsi ir mano nelaimių bei nesėkmių virtinė. Pamestos piniginė bei kosmetinė su visa kosmetika, be galo daug problemų su sveikata... Bet visa tai tik privertė mane susimąstyti ir pamokė. Parodė, kokios iš tikrųjų buvo mano vertybės ir kokias turiu daryti išvadas, kad kažką pakeisčiau. Nauji metai - nauja pradžia, naujas lapas tavo gyvenimo knygoje, kurią rašai kaip tik nori. Aš šiemet savąją pradėjau nuo apmąstymų, išvadų ir pasirengimo viską, ką užsibrėžiau ir ko siekių, įgyvendinti ir pasiekti. Mano pažadų sąrašas 2013-tiems metams dar pildomas, bet jau dedami paskutiniai taškai ant i. 
Viską, žinoma, praskaidrino kad ir trumpas pasivaikščiojimas po parduotuves su mama. Neskaitant įvairiausių smulkmenų parodysiu labiausiai mane džiuginančius pirkinius:
(atsiprašau už kokybę, nes šiandien teko fotografuoti su telefonu)


Stradivarius flat leather ankle boots with studs
:::
Be galo jų norėjau ir seniau, bet tik dabar supratau, kad mano svajonė visą laiką buvo man prieš nosį. Dėkui Dievui, kad buvo likusi paskutinė mano dydžio pora. Odiniai, be galo patogūs, praktiški bei dailūs batukai, kurių dar, manau, ilgai nesiausiu, nes būtų gaila, jei tokiu permainingu oru jiems kas nors nutiktų.. Taip, aš smulkmeniška..


MANGO pilka piniginė
Kaip minėjau pirmoje šio įrašo pastraipoje, teko ieškotis naujos piniginės. Bet kad ir kaip bebūtų liūdna dėl prarastų daiktų, pokyčiai man dabar labai į naudą. Nieko ypatingo, bet labai patogi bei daili mango piniginė.

Tiek tų mano džiaugsmelių. Greitu ruošiuosi massive apsipirkinėjimui bei drabužinės pertvarkymui, tad labai tikiuosi, kad bus norinčių peržvelgti ar net įsigyti mano mylimus rūbus, su kuriais teks atsisveikinti dėl mano nepaaiškinamo naujovių poreikio.
P.S. Turiu daug naujų eskizų ir planuoju greitu metu imtis siuvinių!
Urtė

No comments

Post a Comment

© minimal delight
Maira Gall