Thursday 10 January 2013

First week and new geek

Pirmoji savaitė mokykloje jau eina į pabaigą, o aš vis dar nespėjau suvokti, jog ji prasidėjo. Na žinoma, ką aš galiu sakyti, jei antradienį iškentusi vos tris pamokas važiavau namo, nes labai norėjau miego. Nustebau prisiminusi, jog pirmasis semestras tuoj baigsis, bet nudžiugau atsidariusi savo elektroninį dienyną ir pamačiusi labai džiuginančius skaičius. Pasiekiau tai, ko norėjau. Sunku tai pripažinti, nes jeigu atvirai, nelabai stengiausi... Na, tik keliuosi mokomuosiuose dalykuose per pamokas tušinuko iš rankų nepaleidžiu. Na taip, vienuolikta klasė. Turiu pripažinti, kad lengviau dar nėra buvę. Tekina skubu iš mokyklos ne dėl to, jog kita pamoka fizika ir rašom kontrolinį darbą, kaip pirmose dviejose gimnazijos klasėse, o todėl, kad paskutinė Italų pamoka savo nuobodumu gali mane tikrai pražudyti. Nors man tikrai patinka tai, kad pasirinkau kalbų kryptį, tik noriu pabrėžti tai, kad tapau visiška tinginė.
Niūrias žiemos dienas bei nesiliaujantį galvos skausmą praskaidrina tai, jog šiandien gavau savo sąžiningai uždirbtų pinigų, kuriuos išleidau keliems labai gražiems drabužiams, kuriuos įkelsiu vėliau (o kaip iš tikrųjų yra malonu  leisti savo uždirbtus pinigus!), pagaliau gausiu naują banko kortelę (savo, kaip minėjau ankstesniame įraše, praradau su visa pinigine), taip pat prarastą kosmetinę su visa savo kosmetika jau pakeičiau kita (kelis labai praktiškus bei patogius dalykėlius veido bruožams paryškinti aprašysiu kitame įraše, nes neturiu galimybės šiuo metu visko fotografuoti) ir galvoje gimsta naujų idėjų! Jau derinu medžiagas bei jų raštus savo naujiems siuviniams! Tikiuosi jūs, skaitytojai, nekantraujate išvysti mano darbelius ne mažiau, nei aš pati. O kaip jūs praleidote savo pirmąją darbingą savaitę po didžiųjų švenčių? Gal turite ką parodyti ar papasakoti?
P.S. Labai norėčiau išklausyti jūsų nuomonę, apie ką norėtumėte skaityti kituose įrašuose. Ją laisvai galite reikšti šio įrašo komentare ar rašyti man labutyte@gmail.com. Nekantrauju!
- Urtė
Tumblr_m3y493mub81rutb78o1_500_large

No comments

Post a Comment

© minimal delight
Maira Gall