Wednesday 29 August 2012

Handmade ::: long skirt

Visą vasarą svajojau apie tokį sijoną. Vis ieškojau tinkamos spalvos, tinkamo dydžio ar ilgio. Galiausiai užsibrėžiau tikslą pasisiūti pati ! Būtų gerai jei būčiau puolusi ir pasisiuvusi tą pačią akimirką... Po truputį blėso mano tikėjimas, jog man pavyks ir jau buvau beeinanti pas siuvėją... Kai pasiryžau save išbandyti. Dvi su puse valandos su keliomis pertraukomis ir vualia! Prieš savo akis matote mano rankų darbą, kuriuo didžiuosiuosi dar ilgai. Jokių brėžinių ar kitų patarimų, viskas pagal mane. Esu be galo laiminga ir nekantrauju juo pasipuošti per rugsėjo pirmąją.
Ir faktas, jog pasisiūti pačiai buvo pati geriausia idėja, nes viskas taip, kaip noriu aš, o ne kaip kitas būtų padaręs. :)
Jei būtų merginų, kurios norėtų tokio pat - rašykit man į feisbuką facebook.com/urte.la arba labutyte@gmail.com , su malonumu pasiūsiu! Laikysiuos jūsų pageidavimų spalvos, ilgio bei visų kitų smulkmenų atžvilgiu.:) laukiu vertinimų !
___
Urtė

No comments

Post a Comment

© minimal delight
Maira Gall