Friday 22 March 2013

Kovo 22d. deadline

Šiandien leidau sau kiek pasavivaliauti: nenueiti į pamokas, besidžiaugiant rytine bei pavasarine saulute su drauge gurkšnoti kavą.. Bet šie malonumai neatleido nuo pareigų: ruošimosi taip lauktai Mados Infekcijai. Ne tik nebaigti eskizai, neatsiimta akreditacija ar medžiagų neturėjimas man nedavė ramybės. Vis dar, 01:20 nakties, suku galvą, kokius klausimus užduosiu savo kalbinamiems dizaineriams, kaip spėsiu viską pasižymėti, ir... žinoma, didžiausias klausimas, kuris niekuomet neturi atsakymo: ką rengsiuosi.
Problemas pradėjau tvarkyti nuo medžiagų. Su drauge nuvykome į audinių parduotuvę, esančią netoli kalvarijų turgaus,  taip anksti, kad dar ir visą turgų spėjome išnaršyti. Kaip ir savaime suprantama, ilgokai laiko sukau galvą, kokias medžiagas ar atspalvius imti. Pasirinkau auksinę bei koralinę. Pirmasis sijonas, kurį jau spėjau pasisiūti, yra matomas nuotraukoje kiek žemiau, o koralinis žada būti su trumpesniu pasijoniu bei šifonu, lengvai krentančiu iki pat kelių. Su pastaruoju bus nemažai darbelio, tad tikrai suprantama, kodėl ryt ryte tėvai neras kavos bei taipogi, kaip ir šiandien, praleisiu pamokas. Antra problema buvo tikrai lengvai įveikiama - akreditacijos atsiėmimas. Kadangi man viskas yra labai nauja ir nepažįstama bet kartu ir be galo įdomu, aš tai taip stipriai sureikšminu. Pasijutau labai pakiliai bei nuostabiai, kai ant voko, įteikto man akreditacijų punkte, radau ne tik savo vardą, bet ir savo blog'o adresą. Tai pakėlė mano nuotaiką visai likusiai dienai. Eskizai... Taip. Su jais niekuomet nebus pabaigta. Kiek pamenu visus savo siuvinius, nei vienas neturėjo pabaigto eskizo, o jei kuris nors ir turėjo, tai detalės visvien ekspromtu buvo pakeistos. Važiuodama namo draugei vis kvaršinau galvą savo garsiais apmąstymai bei pykčio, nevilties, sumišimo kupinu monologu 'taip, būten taip ir darysiu. Ne. O gal ir gerai būtų. Taip, būtent taip. Tai apie ką mes kalbėjom?... Ne. Nedarysiu taip, nesąmonė. Taip. O gal derėtų?... Nemanau. Taip, reikia...' (mintyse man buvo vien būsimi sijonų pasiuvimo būdai).
Gerai,  lekiu toliau darbuotis bei gal kiek pamiegoti ir pabaigai palieku kelias šiandienos nuotraukas:


Medžiagos bei mano geriausios draugės Do aparatas, kurį myliu labiau nei save.
Golden skirt. Mano kambario apšvietimas neparodo tikro grožio. Taip pat savo palaidine bei ranka uždengiu pačią formą.
My blog name on it ! totaly my pride !


___
Urtė

No comments

Post a Comment

© minimal delight
Maira Gall