Saturday 11 June 2011

Première Entrée

Pirmasis įrašas. Nesivelsiu į formalumus ir visas kitas nesąmones ir nerašysiu litanijų apie tai, kaip džiaugiuosi pradėdama naują veiklą ir smth. Tiesiog „Mah Pride & Stuff“ stengsiuosi padaryti savo asmeniniu dienoraščiu kuriame bus visko, pradedant mano outfit'ais ar aprangos detalėmis, baigiant wishlist'ais, naujausiomis tendencijomis (koks įmantrus žodis): medžiagos, raštai, kirpimai, spalvos.. , ar tiesiog man mielais ar įkvėpimą teikiančiais post'ais. Apsitarusi su žmonėmis, kurie palaiko šią idėją, planuoju padaryti ir skiltį vaikinams (o tai man bus tikras džiaugsmas, nes dievinu vyriškus derinius), bet manau, kad dar turiu daug daug laiko, jog spėčiau įgyvendinti visus šiuos užmanymus.
Tad linkiu jums gero naršymo ir tikiuosi, jog man padėsite tobulinti visą tai. Jei turite idėjų, galite jas man siūsti Asmenine žinute Feisbuke ar el. paštu. Tikrai labai lauksiu jūsų pataisymų ir naujų minčių.
Urtė

No comments

Post a Comment

© minimal delight
Maira Gall